Virtuális asszisztensekről

2023.10.01


Szabadúszó, egyéni vállalkozók, akik szerződéses kapcsolatban állnak ügyfeleikkel.

A virtuális asszisztens feladatai között megtalálható minden olyan tevékenység, amely segít tehermentesíteni a megbízót, hiszen adminisztrációs és szervezési feladatból egy cégnél sosincs hiány. 

Az üzleti életben bármikor előfordulhatnak olyan időszakok, amikor a rendelkezésre álló munkaerő nem tud megbirkózni a megnövekedett feladatokkal. A virtuális asszisztens ilyen helyzetekben gyorsan bevethető képzett szakember, aki azonnal kézbe tudja venni a feladatokat.

Vállalkozóként dolgozik, ezért rengeteg időt, munkát és pénzt spórol a cégnek!

Előnyei:

  • Mivel vállalkozóként végzi a feladatokat, így a munkájáról számlát ad, ami költségként elszámolható.
  • Nincs üresjárat munkaidőben, csak a tényleges munkáért fizet a cég.
  • Nincsenek munkabérek, járulékok, nem kell a bérszámfejtéssel bajlódni.
  • Időt, kapacitást és energiát szabadít fel, aminek köszönhetően előrébb lendíthető a cég.
  • Segít, hogy hatékonyabb és eredményesebb működhessen a cég

Milyen feladatokat lát el? Sok mindentől függ, nem lehet a virtuális asszisztensekről általánosan beszélni, hisz mindenki másban jó és annak megfelelően alakítja ki szolgáltatásait.

Miként dolgozhattok együtt?

  • Óradíj
  • Projekt munka
  • Havidíj
  • Vegyes
  • Egyedi módon 

Remélem hasznosnak találtad!

Klaudia


virtualasszisztensed@gmail.com
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el