Virtuális asszisztensekről
Szabadúszó, egyéni vállalkozók, akik szerződéses kapcsolatban állnak ügyfeleikkel.
A virtuális asszisztens feladatai között megtalálható minden olyan tevékenység, amely segít tehermentesíteni a megbízót, hiszen adminisztrációs és szervezési feladatból egy cégnél sosincs hiány.
Az üzleti életben bármikor előfordulhatnak olyan időszakok, amikor a rendelkezésre álló munkaerő nem tud megbirkózni a megnövekedett feladatokkal. A virtuális asszisztens ilyen helyzetekben gyorsan bevethető képzett szakember, aki azonnal kézbe tudja venni a feladatokat.
Vállalkozóként dolgozik, ezért rengeteg időt, munkát és pénzt spórol a cégnek!
Előnyei:
- Mivel vállalkozóként végzi a feladatokat, így a munkájáról számlát ad, ami költségként elszámolható.
- Nincs üresjárat munkaidőben, csak a tényleges munkáért fizet a cég.
- Nincsenek munkabérek, járulékok, nem kell a bérszámfejtéssel bajlódni.
- Időt, kapacitást és energiát szabadít fel, aminek köszönhetően előrébb lendíthető a cég.
- Segít, hogy hatékonyabb és eredményesebb működhessen a cég
Milyen feladatokat lát el? Sok mindentől függ, nem lehet a virtuális asszisztensekről általánosan beszélni, hisz mindenki másban jó és annak megfelelően alakítja ki szolgáltatásait.
Miként dolgozhattok együtt?
- Óradíj
- Projekt munka
- Havidíj
- Vegyes
- Egyedi módon
Remélem hasznosnak találtad!
Klaudia